• Medlemmar 1069
  • Inloggade 0
Forumet
[Ansökningar HNS #1] Admin ansökan
2013-05-15 23:32

[ Medlem]
16 inlägg

mAgaluf*

Namn: Alen Alihodzic

Nick: In-game nickar jag mAgaluf* (Lång historia bakom namnet, om någon undrar varför jag nickar detta så kan du skriva på steam så svarar jag.)

Stad: Bor just nu I Dreamhack-staden jönköping.

Ålder: 14 (15 i år)

Steam ID:

Vilken server du ansöker till: Hmm, jag antar att jag ansöker till båda PGA den nya regeln. Spelar dock mest på 1:an.

**Tjena, kan väl börja med att förklara min inaktivitet i dessa månader som jag har varit offline. Under denna tid hade jag några problem med skolan så jag var tvungen att höja mina betyg. Sedan var det några djupare personliga problem som jag inte riktigt skulle vilja dela med internet. Jag är dock tillbaka och är här för att stanna. Sedan kommer det inte att bli några problem med min aktivitet i framtiden vad som gäller skolan. Jag kommer dock att åka på semester under sommarlovet men det är cirka 2 veckor. Sedan kommer jag att gå till DH och då blir det mycket spelande. Kör just nu Lol, cs, diablo III, wow och tf2.**

Så, nu när jag har fått det ur vägen tänkte jag börja med min riktiga Admin-ansökan.

Under mina år som gamer har jag varit admin på olika servrar, den största delen av dessa servrar är dock nere nu skulle jag tro. Jag har varit admin i cs och tf2. På CS var 2 servrar HNS och 1 var vanlig cs utan några mods. De två servrarna jag var admin på är nere, dessa servrar var kanske inte de mest kända servrar men de var roliga att spela på. Sedan har jag varit admin på en tf2 "dodgeball server". Denna var rätt så populär.
*jag har amxx "Experience".

På fritiden brukar jag oftast spela dator, gymmar dock 4-5 gånger per vecka. Sedan brukar jag åka skateboard med några kompisar eller bara "hänga". Jag är en väldigt sportig kille, jag har kört Handboll och tränar just nu fotboll och pingis. Jag brukar ha fotbolls träningar 4 gånger per vecka om jag inte har match och pingis brukar jag ha 3-4 gånger per vecka.

Min hobby är att åka skateboard, vara med vänner och gymma. Sedan är det såklart att spela dator. Jag brukar lana med några kompisar på helger eller lov, detta är såklart om alla är lediga. Jag lyckas trycka in några timmar med datorspelande varje dag dag.