Jag har några anmärkningar på Freja som administratör.
Ikväll höll Drulle Trump på att vara allmänt dryg och otrevlig ingame.
Det hela började med att Drulle tyckte det var skamligt att ha mig på steam, som han sade ingame, och då skrev jag ett PM till honom och sa att han kan ta bort mig, vad är ditt problem liksom?
Och då drog det hela igång.
Han bytte till bangbang, drullesbang, drullesbang23, och så vidare.
Han kallade mig patetisk, och var allmänt otrevlig.
Jag rapporterade detta till Freja som var ingame och närvarande. Freja gav honom varning på varning men sedan kom hans ursäkt "Det är ju så sent på natten". Har det någon betydelse vad klockan är?
Sedan skriver även drulle ett PM till mig där han säger:
"Drulle: 23 åring pojk bölar till admin xD
Drulle: spammar hans steam
Drulle: bevisar hur arg du e xDDD
Drulle: TA BORT HONOm
Drulle: FÖR I HELVETE
Drulle: KOMMER SKRIVA I FORUMET!
Drulle: LOVAR DIG"
Detta är i princip samma sak som jag skrev till Freja fast i lite annan ordning.
Freja sitter då alltså och skriver åt Drulle det jag säger åt Freja privat. Är det professionellt agerande utav Freja att föra detta vidare till den person jag anklagar?
Sedan säger Drulle ingame - "Okej jag ska sluta nu, allt för dig Freja." "Det är väl någon som sitter i steamchatten och grinar?"
Freja svarar sedan "Aa, det är det"
Är detta ett korrekt agerande?
Är det korrekt att hänga ut mig som gör en anklagelse mot en annan spelare?
[AVSTÄNGD]
80inlägg
bangBang
Jag har några anmärkningar på Freja som administratör.
Ikväll höll Drulle Trump på att vara allmänt dryg och otrevlig ingame.
Det hela började med att Drulle tyckte det var skamligt att ha mig på steam, som han sade ingame, och då skrev jag ett PM till honom och sa att han kan ta bort mig, vad är ditt problem liksom?
Och då drog det hela igång.
Han bytte till bangbang, drullesbang, drullesbang23, och så vidare.
Han kallade mig patetisk, och var allmänt otrevlig.
Jag rapporterade detta till Freja som var ingame och närvarande. Freja gav honom varning på varning men sedan kom hans ursäkt "Det är ju så sent på natten". Har det någon betydelse vad klockan är?
Sedan skriver även drulle ett PM till mig där han säger:
"Drulle: 23 åring pojk bölar till admin xD
Drulle: spammar hans steam
Drulle: bevisar hur arg du e xDDD
Drulle: TA BORT HONOm
Drulle: FÖR I HELVETE
Drulle: KOMMER SKRIVA I FORUMET!
Drulle: LOVAR DIG"
Detta är i princip samma sak som jag skrev till Freja fast i lite annan ordning.
Freja sitter då alltså och skriver åt Drulle det jag säger åt Freja privat. Är det professionellt agerande utav Freja att föra detta vidare till den person jag anklagar?
Sedan säger Drulle ingame - "Okej jag ska sluta nu, allt för dig Freja." "Det är väl någon som sitter i steamchatten och grinar?"
Freja svarar sedan "Aa, det är det"
Är detta ett korrekt agerande?
Är det korrekt att hänga ut mig som gör en anklagelse mot en annan spelare?
Hälsning
bangBang
Senast redigerad 2017-01-31 03:10:43